1. august 2011

DINE FAVORITTER

Jeg vil nu spørge jer om noget! Hvad er jeres yndlingsprodukt, -dullegrejs-mærke og -skønhedstip? Jeg ææææææælsker make-up, og jeg bruger enormt meget tid på at se youtube-videoer osv. 

Mit absolutte yndlingsprodukt er 'Nilens Jord's Duo Concealer, som jeg er helt afhængig af! Nilens Jord er klart mit yndlingsmærke, da det er uden parafume, parabener og alt muligt andet hejs, som man gerne vil undgå. Desuden er det specielt lavet til os skandinaviere, og det er virkelig rart, for farveren passer sgu. Jeg vil klart anbefale jer, at købe det i lufthaven, da vores allesammens beautypusher, Matas, tager totalt overpris! (Du sparer omkring en halvtredser). Mit skønhedstip er altid at få massere af frisk luft. Jeg cykler selv 10 km. hjem fra skole hver dag, og det giver den bedste glød.

Lots of love Natascha

1 kommentar:

Clara sagde ...

Jeg bruger kun mascara, så kan ikke rigtig byde ind med noget hér :-)

Svar: Wuhu for Juniorhold!
Men hvor er det træls med skaden - Har selv døjet en hel del med skinnebensbetændelse! :(

Clara - blaaaura.blogspot.com