24. juli 2011

DAGENS OUTFIT


Top - Vero Moda // Bukser - Pieces // Halskæde - Selected Femme // Ring - Bianco // Neglelak - Gosh (Peachy)

Jeg elsker søndage! Man kan rende rundt i nattøj hele dagen, for det er jo søndag, eller man kan klæde sig fint på. Det er et ret dope koncept.
Jeg føler at jeg har ramt en mellemting, og det er sgu meget rart. Effekten på jeansene er ret smart - den mørke "streg" ude på siden slanker benet... Det er altså ret coolt. Hvem siger at tøj ikke er videnskabeligt? Ikke mig i hvert fald.

Lots of love Natascha

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg kiggede lige forbi og er blevet fast læser ;) Jeg glæder mig til at følge med i din blog. Håber at du vil kigge forbi min blog, og måske blive fast læser? ;)

// www.mettegroelsted.blogspot.com

Themoneypurse sagde ...

Virkelig fint! Er specielt vild med din oversize strik - dem kan man aldrig få for mange af :)

Kig forbi min blog hvis du har lyst! :)